pondelok 17. októbra 2016

ANOTHER PENJING AND MY FIRST "SHOW"


Another penjing for sale finished, again with berberis, but there are 3 of them now.
I had to trim the roots a bit on these, but there are still plenty left so it should be OK.
But because of that it is not gonna be available untill I see that it lives and grows in spring.
I hope I won´t become too fond of it till then and keep it for myself :D


SK:


Ďalší penjing a moja prvá "výstava"


Dokončil som ďalší penjing s berberismi na predaj, no keďže som im pre obrovské koreňové baly musel pristrihnúť korene, bude dostupný až na jar keď uvidím že sú stromčeky zdravé a pekne rastú.
Dúfam že si ho dovtedy príliš neobľúbim a nenechám pre seba :D









I had an opportunity to show some of my creations on "Aquaterra" expo on sunday, so I could see how people react when they see my penjings.
I didn´t sell anything because these things are for most people here over their budget, but went home with a nice feeling as I got a lot of praise from a lot of strangers and some of them were left literally speechless when they´ve seen them :)


Túto nedeľu som mal možnosť vystavovať pár svojích penjingov na predajnej výstave Akvatera v Košiciach, takže som mohol vidieť ako ľudia reagujú, keď zbadajú moje výtvory.
Nič som nepredal, keďže sú tieto veci nad rozpočet bežného slováka, ale domov som šiel s dobrým pocitom, pretože som počul kopec chvály od cudzích ľudí, a niektorí boli doslova bez slov keď zbadali čo som to napáchal :) Poteší.













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

penjing

penjing