piatok 17. júna 2016



TRIBUTE TO MY ANCESTORS


This is the video I made after my granddad died recently aged 84, and is dedicated to my ancestors, and especially to him.
His main passion ever since he retired was his garden with over 20 fruit bearing trees and lots of vegetables that he grew and cared for with my grandma.
In recent years he wasn´t talking about anything else and was very proud of it.
As it is with older folks that always talk the same things, I didn´t pay much attention.
But neither did he when I was talking about my new passion that is bonsai.
He was slowly moving away from us at that stage and was mostly living in memories and the world of his own.
In the last days, when he wasn´t recognizing us - his family at some stages, in moments of clear mind he was happy that he was talking to me remembering my childhood and happy days together.
I loved him, he loved me, and this is tribute and a way of saying thank you for everything.


For viewing the video, please click on the link below:
ALL THE LONELY PEOPLE

SK:


POCTA MOJÍM PREDKOM


Toto video som dal dokopy potom, čo mi nedávno zomrel starý apo vo veku 84 rokov, a je venované všetkým mojím predkom, a špeciálne jemu.
Jeho hlavnou vášňou odkedy šiel do dôchodku bola jeho záhrada s vyše 20timi ovocnými stromami a kopou zeleniny, ktorú pestovali s mojou starou mamkou.
V posledných rokoch o ničom inom nerozprával a bol na ňu veľmi hrdý.
Ako to už býva so starými ľuďmi, ktorí rozprávajú stále o tom istom, nevenoval som mu veľa pozornosti.
Ale ani on mne, keď som rozprával o svojej novej vášni - bonsajoch.
Pomaličky sa nám v tom čase už vzďaľoval a žil prevažne vo svojom svete a spomienkach.
V posledných dňoch, kedy nás už miestami nespoznával, v chvíľkach čistej mysle bol šťastný že sme spolu rozprávali a spomínali na moje detstvo a šťastné spoločné dni.
Ľúbil som ho, on ľúbil mňa - a toto video je pocta jemu a spôsob ako mu za všetko poďakovať.


Pre zobrazenie videa prosím kliknite na odkaz:
ALL THE LONELY PEOPLE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

penjing

penjing