utorok 19. apríla 2016

JUNIPER PENJING


Last summer I planted tiny juniper on a rock I bought from local stone merchant shop.




I planned to style it later but couldn´t figure out how.
As I had some time last sunday, I decided to turn it around and put this whole thing in a pot, where it will have more room for root growth and actually can grow and evolve.
I didn´t mess with the roots just took it off the rock and planted it in a different position.
I will try and style it later this year.






SK:


Penjing s borievkou


Minulý rok som kúpil v neďalekom obchode s kameňom skalu a pripevnil na ňu malú borievku.
Chcel som ju tento rok tvarovať, ale nevedel som vymyslieť ako.
A tak keďže som mal v nedeľu trocha času, rozhodol som sa pre iný prístup - otočil som ju a celú vec som dal do misky, kde bude mať viac miesta na rast koreňov ako aj na celkový rast a vývoj.
Do koreňov som vôbec nezasahoval, keďže sa stromček dal pekne zo skaly odobrať.
Neskôr tohto roku ju skúsim natvarovať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

penjing

penjing