štvrtok 3. marca 2016

ORCHARD CLEARING CONTINUES...

Yesterday I went up the orchard hill to prepare one double trunk oak for collection in some 2 months.
According to Harry Harrington oak is unlike other deciduoes species and better results are achieved by digging oak yamadori AFTER all of the leaves are out (details on Bonsai4me.com).
But while walking up the hill I heard noise and have seen tracks of some large vehicle.
My guess was correct - clearing off of the orchard continues.
To my horror I found out that just a few meters away from where the potential yamadori oak is situated just by the field road, they have chosen a spot where they put all the cutted trees and branches.
I therefore hurried back home to get my gear and started the work of collecting the tree that was untouched yet, but might have been dead by next day.

Here is a pic of the tractor doing the work of doom:

My yamadori oak:


and my vision:



SK:

Vykĺčovanie sadu pokračuje

Včera som sa vybral hore kopcom v sade, aby som si pripravil dvojkmeň dub na vyzdvihnutie o také 2 mesiace. Podľa Harryho Harringtona sa oveľa lepšie výsledky pri duboch (na rozdiel od iných opadavých druhov) dosahujú, keď sa strom vykope až po vyrašení všetkých listov niekedy v máji-júni.
Podrobnosti si môžte nájsť na jeho stránke Bonsai4me.com.
No pri chôdzi som z kopca začul hluk a videl stopy nejakého veľkého traktora.
Môj predpoklad sa potvrdil, práce na vykĺčovaní sadu pokračujú.
Na moje zdesenie som zistil, že všetky vyrezané stromy a konáre nosia na kopu len pár metrov od môjho vyhliadnutého dubu.
To znamenalo že na druhý deň tam už nemusel byť, preto som sa vrátil domov pre výzbroj a začal hneď kopať. Radšej riskovať že sa neujme ako že skončí pod kolesami traktora.
Pripájam pár fotiek - mechanizmus vykonáva svoje dielo skazy, vykopaný dub a moja vízia.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

penjing

penjing